donderdag 5 juli 2012

Inlog-lol....

Hebben jullie ook altijd zo'n lol?....als je een nieuwe account van iets aan moet maken, of e.o.a. moet activeren via internet?
Ik wél namelijk...Ik irriteer me helemaal niet hoor!! Ik vind het ook totaal niet vervelend.. dat het je soms gewoon een halve dag kost om daar te komen waar je wil, op de internetsnelweg....

Gisteren ook weer dubbel gelegen van het lachen... toen ik de ICS-Visa account van Norman "even" (uhuhuhuhmmm) moest activeren...én ik moest wel want ik krijg geen afschriften of rekeningen meer met de post...dat moet digitaal vanaf deze maand!!


vul uw gebruikersnaam in>>>done>>>vul wachtwoord in>>>done>>>uw wachtwoord bestaat niet uit voldoende letters en/of cijfers en/of een combinatie daarvan>>>(ja maar..ja maar....deze kan ik zo makkelijk onthouden en als ik nu een nieuwe verzin ben ik die de volgende keer weer vergeten!!...maar owkeujjjj dan)>>>vul de naam in die op uw Visa-card staat>>>done>>>uw gebruikersnaam is al in gebruik u moet een  andere kiezen>>>euhhh...waren we daar al niet voorbij?? @#$ moet ik weer helemaal overnieuw beginnen!!>>>done>>>done>>>vul de naam in die op uw Visa-card staat>>>done>>>uw naam komt niet overeen met die op uw card>>>???>>>nog een keer>>>uw naam komt niet...etc>>>huhh??>>>nog een keer>>>u heeft 3 pogingen gedaan u kunt niet meer verder neem contact op met de klantenservice>>>status Erika: AAAAAAARRRGGGHHHHHHH!!! Ik weet toch wel hoe we heten???...ow wacht ff...de voorletters van Norman zijn omgedraaid op de kaart...fout dusss...jahhh..dat had ik in al die jaren dat we Visa hebben nog nooit gezien...ook stom.
Affijn....klantenservice aan de lijn.....moeten ze eerst Norman spreken, want de card staat op zijn naam...daarna mocht toch ik aan de lijn want zo "drie-weg" communiceren is ook best lastig en verwarrend...pfffhahaha.....gelukkig een man met verstand van zaken: Mevrouw ik stuur u een nieuwe inlogcode per email, (jajajajajajaja komt ie dan wel meteen? of moet ik daar ook weer een uur op wachten?)  U moet wel even uw browsergeschiedenis wissen....ik: euuhhhhh???? gelukkig kon hij me helpen>>>wachten op het mailtje>>> en kon ik weer verder met het activeren>>>.JEEUUJJJJ!!.

Ik zal jullie niet verder vervelen met de details over wat er zich het volgende uur afspeelde, maar misschien is het wél leuk voor jullie om te weten dat ik, tegen die tijd, groen en geel zag, nat was van het stress-zweet, in staat was om keihard met mijn hoofd op de tafel te bonken tot een buil aan toe (snap nu Koert stukken beter...die deed dat namelijk ook als peutertje als hij boos/gefrustreerd was..whaha) en me serieus afvroeg of een laptop misschien ook kan vliegen...
IK WIL GEWOON MIJN REKENING BETALEN!!...WAAROM MAKEN JULLIE HET MIJ ZO MOEILIJK??

Weet je...sommige dingen blijven gewoon makkelijker via de post....een simpele acceptgiro die ik gewoon over kan maken via internetbankieren (ja oké...dat dan weer wel!!)....

offuhh... klink ik nu als een ouderwetse doos??..whaha...;-)